Pages

sHyg MeReKa

Wednesday, February 1, 2012

Tengok kapal selam sambil menyelam!

oke ea. untuk pengetahuan kowg, aku mmg multi tasking. 
aku bole skipping sambil kentot.
aku bole tido sambil makan gula-gula.
byk la lagi kelebihan aku.
yang terbaru, aku bole menyelam sambil tgk kapal selam. erk! multi tasking ke tu?
setiap org mempunyai multi tasking yang berlainan. haha! 
sebenarnye  aku g melaka pas abesh final aritu.
saje jenjalan melaka n melawat umah kakak ku.
sesambil tu me-multi tasking la aku.
tengok kapal selam (betol2 tgk kapal selam) SAMBIL menyelam (dating). haa.. kn multi tasking tu.. 
besau gileee kapal yang menyelam tu!
nk msok byar singgit! tapi tempat tu xsiap sepenuhnya ag. tapi bole la gak msok..
pastu ble la g lepak pantai klebang plak..
then second day disebabkan masih mau jmp dan masih belom puas menyelam semalam, aku swoh encik singa laut mai umah kakak aku mkn tengahari. thnx kakak ku utk tomyam yg xcukop perisa tu! hehe!

 anak buah aku si zikri sangat teruja bersama bakal paman barunye. paman (pakcik) dalam bhse jawa.


 teruja 2

 teruja 3

 si kapal selam bersama penyelamnye

 rse cm bus kt dunia spongebob plak mende selam tu

 pose 1

 pose 2

 pose 3

 pose 4

 pose 5

 pose 6

 pose 7

pose 8

 usaha menaikkan layang-layang yg majal. abg ipar aku n ank buah aku yg ajar ckp majal. pastu kakak aku yg gengster tu g marah abg penjual layang-layang sbb jual layang-layang majal. dpt la tukar baru!

 lunch 1

lunch 2 - blek keje si singa tu


p/s: thnx encik singa laut sebab berusaha dtg lunch walaupown sedang bekerja. (segan gak mkn ngn abah. hihi). thnx sgt-sgt sbb datang jauh ke taman mini malaysia dari kem terendak. da la kem encik singa laut ngn umah kakak jauh. terharu la :)

additional info: ni photo terakhir guna canon 550D sebab umah kakak aku kne pecah. takziah kepada kakak aku untuk kecelakaan yang menimpa :(

No comments:

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers