Pages

sHyg MeReKa

Wednesday, February 15, 2012

pelangi kasih tv3 menceritakan yg tersurat


samarinda pelangi kasih yg menceritakan pasal persahabatan mmg byk pengajaran utk besfren.
aku series ni. bukan duaries ag da ni. 
hubungan sahabat yg terjalin lama bole retak hanya kerana seorang lelaki.
lelaki yg mulut longkang. haihh.. ni da emosi ni.
aku mcm si nabila huda tu la. tbe2 aku diam ngn bff aku. 
menjauhkan diri sbb terasa hati yg amat sgt.
without explanation.
so, untuk kowg yg tgk citer ni, jgn slhkn nabila huda kerana die g london time bff dye kawen.
tu la penangan bff. orang yg kite percaya wt mende yg kite sndr xbole terima kalo jadi kt diri sndri.
utk awk miss bff, this is the explanation kenapa aku tibe2 jauh dari kau untuk beberapa tahun ni. 
tgk la pelangi kasih ea.
end.



No comments:

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers