Pages

sHyg MeReKa

Wednesday, May 25, 2011

ini jelah yang jadik!

itu tajuk kalu, xtau kalu pasal apa kalu! hahaha! rosak bahasa. (itu word 'kalu' encik singa laut yg ajar) rosak la! ah! lantak kalu! yg paling betol sebenanye la kalu, ini jelah yg aku lakuin sebulan cuti sem. ad ag 3 bulan! apa mau buat kalu? ohh ye! bulan seterusnye mungkin aku mau keluar dari Malaysia. ekeke! poyo x? mau jadi mcm yuna 'OKE GUYS! I'M IN LONDON' tapi aku bkn via Blackberry la. ahaha! Berryberry aku mampu la kowt! ahh! itu cite bulan depan. sudah la rizz! ni dia.. INI JELAH YANG JADIK!


situasi 1 :
melenjan moto abg ipar aku. kwn2, aku bwk moto to oke. bkn gaya je. haha!  bapak berat lah!






situasi 2 :
mengasuh binatang! 9 ekor kucing 2 ekor yibbit. ayam abah, abah jge oke! ekeke!






situasi 3 : 
menunggu budak kecik ni tiap ari ahad utk dibuli! lucu btol kn!




hishh! knp pulak la gmbr ni senget benget. xguna btol merotate. 
oke da lah! nti memanjang plak citenye ye. oke bai!


No comments:

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers