Pages

sHyg MeReKa

Friday, May 27, 2011

Brokoli berhantu!


Hah! Pnah rse x brokoli goreng? Kalo xpnh, nilah mknn paling sedap dan simple. Hehe. Simple la utk aku yg xpndi msk sgt kn. Ekceli menda ni jd peberet aku sjak aku blek dri kemeren hailen. Kt sne kn sume syur2 je manjang. Sihat btol utk aku yg da mmg sihat seperti papan lapis ni. Org-org ckp la kan. Aku tunjuk gigi je. Ekeke. Pas blek dri kemeren je aku twos try wt brokoli goreng ni. Mule2 wt mmg xjd. Tepung xmelekat kt brokoli. Pastu kakak aku try wt kali kedua. MENJADI! Nk tau cmne?

Brokoli (potong ngn batang skali)
Tepung gandum
Air sjuk (yg dlm peti ais tu. kalo kowg xd peti ais, xbole la wt)
Garam secukup rse
Lada sulah (kalo nk la. Kalo ltk ag sdap)
Sila bancuh mende2 yg berkaler biru diatas.

Kalo rse mcm nk berada kat kemeren hailen, try la brokoli goreng ni! rangup dan manis!
Aumm!

Tanda Tanya: knp tajuk dye brokoli berhantu? Sbb skali try mst menghantui perot dan tekak korg. Grrrr!



 brokoli berhantu!

4 comments:

haslinda said...

sedapnye tengok.ni rasa nak try wat jugak ni...

GadisARMY said...

mst try! t mst menghantui linda. hehe!

gadis comot said...

macam best aje nk try lah..

GadisARMY said...

eh kalo da bc mst la kne try! ekeke! thnx! slmt mentry!

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers