Pages

sHyg MeReKa

Tuesday, February 22, 2011

serius. serius. paling serius.

ye!
sangat serius.
aku sangat serius skunk ni.
hei lah.
kalo bkn ank org, da lame aku heiiiii! 
bikin pns je.

nah aku list ape perasaan aku terhadap KAU skunk ni. haa amek KAU!
MENYAMPAH
MELUAT
MEMBENCI

np la pompuan mcm ko ni wujud dlm dunia ni.
ya ya ya. mungkin aku xla sepandai yg ko banggakn sangat ngn dri ko 2.
tp aku ade otak taw.
mungkin otak aku lg hebat dri kau. sape tau.
tu la kn.
bukan stereotype la. tp pompuan yg perasan cntik mmg cm URAS!
oh ye. uras tu sampah. mungkin kalo guna uras xla jht sgt mulot aku. maybe.
mslhnye, ko cntik ke?
aku da tau sume burok kau.

nah aku list kn utk kau!
PEMALAS
PENGOTOR
BLAGAK PANDAI
KONON CANTIK
MACAM HEBAT
BAJET KAYA

sabar.
aku memang penyabar.

hei, kalo kau xbuat jangan TERASA oke!
kesian. kesian.
 aku doakan ko cepat la berubah. 
amin.


P/S; biar kurang rupa. jangan kurang sivik.


mungkin ada bahasa yang aku gune kurang sedap dibaca.
maaf.

assalamualaikum.

3 comments:

enix kix said...

wohoooo~ siapakah gerangan pmpuan yg wat mmber ak hangin tuh baek cpt agkt kaki~

Sekamar Rindu said...

salam...

jgn laaa menyampah...:))

**folo ur blog

GadisARMY said...

enix; kalo angkat kaki kunk ko yg dpt penyepak kunk.. ahaha!

sekamar rindu; salam.. nti la try xmenyampah. skunk tgh marah lg ni. nyway, thnx folo! -)

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers