Pages

sHyg MeReKa

Friday, February 25, 2011

plan HIDUP.



mungkin time aku lukis gmbar ni, aku da matang.
ntah la.
pendapat kowg?
aku bercinta bukan saja-saja.
cinta utk membina masjid.
aku hanya merancang. ALLAH yang menentukan.
tapi, disebalik lukisan itu, tersimpan seribu harapan.
sampai x maksud lukisan tu kat kowg?
xpela.
bia aku explain;

(1) aku kne amek diploma dlu.
(2) then amek degree.
(3) pas abesh degree, aku plan nk bertunang.
(4) kne la crik kje utk kawen plak.
(5) P tu maksudnye aku da kawen.
(6) P dan aku ada anak.
(7) aku dan P hidup bhgia selamanya smpi ank cucu.

skunk aku da sampai stage 2.
ag setahun, mungkin stage 3 akan menyusul.
bukan menggatal utk berkahwin.
tp kn elok kahwin dri bercinta lama-lama.
btol x?
mse aku lukis lukisan tu, umur aku 21.
melampau ke?
byk btol dugaan time bercinta ni.
aku api.
dye?
nasib baek dye penyabar.
susah nk turut sume kehendak aku.
tp dye cuba untuk bagi semua.
maaflah.
gadoh?
da mcm makanan rutin da.
tp kalo xgado ngn dye shari aku jd xmenentu.
mungkin itu care aku meluahkan rse rindu kt dye.
aku pown xpasti.
selama aku berpasangan ngn dye, xpernah aku menyesal.
walau sebesar zarah pown.
mcm mne besar mslh skali pown, aku xkn keluarkan PERKATAAN itu dri mulut aku.
mungkin dye tau maksud perkataan itu.
sebab kami da berjanji.

sampai bila-bila;
.NORFATIHARIZA CINTAKAN MOHD FIQRIE.



diiringi dengan DOA. 
amin.







No comments:

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers