Pages

sHyg MeReKa

Monday, April 12, 2010

ouuhh! aku rse!

.aku rse pnt.
.aku rse letih.
.aku rse bosan.
.aku rse buang mse.
.aku rse pusing.
.aku rse xadil.
.aku rse suntuk.
.aku rse xsabar.
.aku rse sendirian.
.aku rse mau lari.
.aku rse mau memberontak.
.aku rse tamak.
.aku rse kurg phm.
.aku rse rindu.
.aku rse mau sepak.
.aku rse mau nangesh.
.sume aku rse skunk ni.

ape yg aku rse ni m'libatkn:  

_practical training_
_kawan2_
_cinta_


*sekian.END*
 

2 comments:

ita* said...

meh2 aku spesifikkan lagi.

ko rase pnt bekerja kena bangun pagi
ko rase letih kena kehulur kehilir anta surat bagai
ko rasa bosan buat benda sama je tiap hari
ko rase tak sabar nak jumpa fiqq, kawan2
ko rase mau sepak dengan staff2 yang lain tu. ataupun student yg byk songeh kat sane
ko rase tamak sebab sume kerja ko nak buat. haha

hahaha hebat tak aku? kah3

GadisFIQ said...

hah! hebat r ko rse??
ni mendtgkn ketidak puashatian!
ni yg aku nk + "aku rse ketidak puanhatian terhadap rabitah yg mentfsir ayt2 aku yg peratusnya hmpir 100% btol" haha!
mmg la wndu kowg!! wndu sgt2!! mau2 jmp!

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers