Pages

sHyg MeReKa

Monday, June 14, 2010

nge'TAG lagi!

10 fakta tentang aku;
> talkative! i talk alot!
> ske ckp ngn binatang. meow2!
> ego. owg ckp la.
> aku sowg pembuli!
> ske crik psal.
> ske glak kuat2.
> lurve to travel!
> i'm workaholic! tersgt workaholic!
> xreti n xske pujuk owg.
> pencinta haiwan.

10 perkara yang menakutkan aku;
> ULAT!
> mohd fiqrie xshat.
> kiamat.
> xble kawen.
> xble pregnant.
> kne tengking.
> kne madu ngn P.
> kne ragut.
> meow aku mati.
> bear aku kne curik.


10 perkara yang slalu aku sebut
> oke ea!
> adoi la,,
> bongek!
> tombok mau!?
> oi gendot!
> boobs!
> arini ari ape ea?
> asl weyh?
> yok!
> byk r ko!

10 perkara yang paling bernilai buat aku;
> parents.
> mohd fiqrie.
> enpon kuh!
> bear aku.. xble xd achan!
> lappy.
> hubungan aku ngn mohd fiqrie.
> RISK.
> meow2. si yayunk ngan acu.
> owg yg shygkan aku.
> brg2 yg P bg kt aku.

10 "pertama kali dalam hidup aku";
 

> dok ostel.
>
setia.
> komitmen ngn relationship.
> jmp parents pasangan aku.
> bli enpon mahal.
> brani bunuh ulat! haha!
> sesat drive sowg2.
> pki kaen batik. mak P swoh.
> pki brg kemas.
> cubaan bunuh dri


5 orang kena tag;
> ita
> enix buchuk.
> muni.
> faris
> sue

1 comment:

enix kix said...

asl name ak de buchuk? nk kne ko neh....

SuGaR oF mY LiFe!

Daisypath Anniversary tickers